Nystart, igen

2008-08-10 @ 17:25:14

Nu har jag flyttat tillbaka till blogg.se.

Varför?

Blogger.com har vi alldeles för många tillfällen inte publicerat mina inlägg vilket fört med sig att jag inte kunnat blogga så ofta som jag velat. Det har fört med sig att jag inte ens orkat försöka vid ännu fler tillfällen, och det är trist. Jag saknar min blogg.

Jag saknar möjligheten att se besöksstatistiken. Det är inte så noga hur många som läser, men det är kul att följa.

På blogger har jag aldrig upplevt att någon jag inte känner läser bloggen, och även om det är fantastiskt när ni, mina vänner läser och kommenterar saknar jag de nya läsarna, som i sin tur gör att man hittar nya bloggar.

Jag lyckades efter mycket pillande få över en blogger template till blogg.se och då bestämde jag mig. Det var dags att flytta tillbaka. Så nu är jag här igen. Dessutom blir adressen makane.blogg.se istället för makane-m.blogspot.com, alltså mycket enklare.

Hoppas ni inte tröttnar på att följa mitt hoppande.

Kommentarer

Postat av: Magdalena

Testar


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback