Dancing the night away

2008-08-13 @ 22:41:27

Efter att vi varit i 3 butiken idag så begav vi oss till Storan, för Date skulle spela. Det bästa Maja vet, förutom morfar och glass, är att dansa. Så vi dansade i nästan en timme. Innan Maja hittade en kompis att dansa med istället. De var så sjukt söta. Dansade och skrattade och sprang fram till scenen och kastade slängkyssar åt grabbarna.

Blir en bild på Maja bara eftersom jag inte har tillåtelse att publicera bilder på den andra flickan.

Date då ja. Jag hade inte sett dem sedan förra sommarens 3 dagars turné när Henrik skulle sluta. Och av vad jag hörde ikväll (ca 40 min) så var de... okej. Jag saknade det gamla Date så mycket att det gjorde ont i mig.  Anders, Henrik, Johan och Jan... världens finaste killar och bästa band.

Inte nog med att de ser ut som de gör, de är så fantastiskt musikaliska och helt fullkomligt underbara människor. Det där är det riktiga Date.

Kommentarer

Postat av: anna

åh så söt hon är :) jättehärlig bild!

Postat av: Maria

Jag såg aldrig Date så.. Riktiga Date för mig är Anders, Jan, Henrik (fast Peter är en grym ersättare) och John


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback